Friday, January 09, 2009

lagi lagi graviti

nampaknya graviti menulis begitu kuat sekarang. bolehlah meneruskan menaip mengenai graviti. kali terakhir menulis ada soalan yang memerlukan jawapan segera.

sangat segera kerana saya semakin tua. tidak perlu lagi lalui detik-detik yang bakal saya kesali. tak perlu lagi melalui jalan yang sama, kerana sesungguhnya saya telah lama dilalaikan dengan alunan irama duniawi yang mendendangkan lagu wahan.

sesungguhnya graviti sebenar dalam hidup saya sepatutnya adalah islam. betapa saya jauh dengan apa yang saya kata saya peluk itu. terasa hati sayu apabila mengenangkan masa-masa yang saya abaikan graviti yang dari dulu memanggil agak dipeluk semakin erat.

ouh jiwa.. persoalan sekarang; ke mana lepas ini??

2 comments:

Anonymous said...

wahan tu apa jadah?

jiwajasa said...
This comment has been removed by the author.